viernes, 29 de junio de 2012

LAURA DESPISTADA!

Ep! La Laura és una despistada i no s'ha enrecordat de dir-vos el llibre d'anglès que heu de fer a les vacances!
És el Summer time 5, de l'editorial Macmillan, el podeu trobar a l'Abacus.
Qui llegeixi aquest missatge que corri la veu als companys i companyes, que si no, no fareu deures!!!


Un petó i bon estiu a tots!!


Laura


PD: Per cert, éreu vosaltres qui volíeu les lletres de les cançons del musical de final de curs de sisè? Si és així, que algú deixi un comentari i les penjaré!

3 comentarios:

  1. Yo si que las vui. Menos mal que es aquest llibre perque yo em vaig agafar el llibre perque volia fer exercicis. Gracias Laura

    ResponderEliminar
  2. Soy la Rosana!
    Bones vacances Laura

    ResponderEliminar
  3. Hola Laura sóc el Marc Parés .Jo ja m'havia comprat el llibre d'angles per fer els exercicis i les activitats amb CD .Jo l'he comprat en català.
    Quidatt molt!!!, que t'ho passis molt bé aquestes vacancesss

    ResponderEliminar